bä bä vita lamm...

eller ska jag säga:
bä bä svarta lamm.
då jag har inga vita lamm...
men jag har 13 st svart/svartvita Åsen får.
fast det har jag nog redan nämt =)

flyttade iallafall bort baggarna från tackorna i dag.
så nu går baggarna uppe i får huset.
skall fixa hage till killarna imorgon så att de slipper gå inne.
det känns inte snällt att ha de på stall redan.
speciellt inte eftersom de sen skall slaktas...
vill ju att de ska ha det så bra som möjligt.

fy vill verkligen inte tänka på slakten...
så nu byter vi samtalsämne =)

fy vad sex and the city är skoj.

Alfons började på dagis idag igen.
Han tyckte att det var jätte kul.
synd bara att han är en sådan liten skvallerbytta =P
Blev ju arg på han i morse för att han inte lyssnade och
då skvallrade han på dagis =) skitunge!
men men tur att man inte har några hemligheter för då skulle ju alla veta dem direkt.
om alfons hörde dem asså.
men han är så ärlig och det är mysigt med ärliga människor även om de är barn.


Bilden är från Barnens dag i kaxås.
Vi väntar på att "cirkusen" skall börja.

nej nu ska jag återgå till min popcornskål och sex and the city.

Godnatt alla godingar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0