8/8-9/8

ja vad ska man säga??
För det första så är det lite tråkigt då jag har inte hittat min kamera på hela helgen vilket gör att det blev inga bilder av nått på hela helgen =(
tråkigt tråkigt tråkigt...

ja ja iallafall.
I fredags kom P på morgonen och verkade lättad över att tågresan gick bra,
jag menar han åkte ju BARA i ca 13.5 timmar eller nått liknande =)
men allt gick bra.

Så han var med på dagen sen när min farfar och farmor kom och firade min födelsedag =)
sen kom även S´s släkingar, I, J och F.
och det var också ganska så skoj.
Alla verkade avslappnade och hade skoj.
Fast roligast hade väl Alfons som sprang runt och goade sig som vanligt. Underbara skitunge =)

Ja men iallafall.
det var skoj och det var la lite firande till 00 på natten eller så. sen var jag S och P uppe till 2 innan det var dags för sängen.

Sen på lördagen så kom alla vid kl 17 och jag stod inne med M-B och fixade maten.
Sen kom vi ut vid kl 18 och då var maten på G och alla var lyckliga och glada.
Sen när alla var mätta och belåtna så var det dags för att spela kubb.
och det var skoj, även P var med och spelade =)

sen var det dags för lekar och sånt.
Och på natten sjöng vi kareoke (stavas det så?)
och hade allmänt skoj.

ja, så nu är man 25 år och har fått nog med pengar till tatueringen =)
så nu får man se när man vågar gadda sig men det blir nog bra.
det blir förhoppningsvis fint i slutändan så vill man bli fin så får man lida pin.

ja ja hoppas att P kommer lungt hem igen. han åkte idag =(
men han sa att han skulle komma tillbaka längre fram.
Tror att han trivdes här i skogen =)

iallafall..
jag flyttade ju först från Fritsla (borås/kinna) till Kalmar/Nybro
och från kalmar/nybro till Östersund/Bleckåsen
kolla kartan så ser ni avstånden =)



nu ska jag till stallet.
Bilder kommer, då P har skickat skivan till mig som han skall bränna,
men först måste han ju få komma hem innan han kan sända nått =)

*puss och kram och grattis*

Kommentarer
Postat av: Angelika

Ja det är ju en rejäl resa med flytt du gjort måste ja säga!!!

2008-08-14 @ 12:32:49
URL: http://melispelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0